GŁÓWNY SPECJALISTA / GŁÓWNA SPECJALISTKA DS. PRAWNYCH

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

GŁÓWNY SPECJALISTA / GŁÓWNA SPECJALISTKA DS. PRAWNYCH

(nr ref. DO/9/2025)

Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 10.000 zł brutto

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy),
  • Wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
  • Praca prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy,
  • Dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
  • Pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę),
  • Karty sportowe z dofinansowanie z ZFŚS,
  • Po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do państwowych muzeów w Polsce,
  • Zniżka w prowadzonym przez podmiot sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw,
  • Możliwość współpracy z ciekawymi osobami z obszaru kultury, sztuki i mediów,
  • Panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego, 
  • Zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych,
  • Mówimy sobie po imieniu.

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżące doradztwo prawne oraz bieżąca obsługa prawna Muzeum,
  • Wsparcie pracowników Muzeum w zakresie spraw prawnych,
  • Koordynowanie współpracy z zewnętrzną kancelarią prawną,
  • Prowadzenie dokumentacji spraw,
  • Przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie umów oraz innych dokumentów,
  • Przygotowywanie i korekta dokumentów wewnętrznych jednostki,
  • Kontakty z biurami podawczymi w sądach oraz urzędach,
  • Przygotowywanie analiz i informacji prawnych na potrzeby Dyrekcji i Zespołu,
  • Prowadzenie rejestru Umów ubezpieczenia, odpowiedzialność za terminowe zawieranie Umów na rzecz Muzeum oraz wsparcie pracowników w procesie dochodzenia odszkodowań oraz koordynowanie współpracy z brokerem, 
  • Obsługa Aplikacji do podpisu elektronicznego oraz wsparcie pracowników Muzeum w poprawnym jej stosowaniu,
  • Ocena i weryfikacja ryzyk prawnych działań realizowanych przez Muzeum,
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa i aktywne wsparcie wdrożeniowe dla Muzeum,
  • Sporządzanie sprawozdań, raportów, wniosków, zgłoszeń etc. wynikających z obowiązujących przepisów prawa, oraz regulacji wewnętrznych,
  • Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących organizacji Muzeum,
  • Wsparcie dyrekcji w kontaktach z działającymi na terenie Muzeum związkami zawodowymi,
  • Gromadzenie dokumentacji zgodnie z JRWA oraz terminowe przekazywanie dokumentacji do Archiwum zakładowego, 
  • Przygotowanie analiz i oceny wspierających procesy decyzyjne w Dziale Operacyjnym,
  • Rzetelne przygotowanie danych do celów planowania i sprawozdawczości związanych z realizowanymi zadaniami,
  • Realizowanie procedur zamówień publicznych w zakresie działalności na stanowisku,
  • Poprawne i terminowe prowadzenie rejestru umów,
  • Wsparcie Pracowników MSN w zadaniach związanych z obiegiem dokumentów,
  • Prowadzenie rejestru kontroli, skarg i wniosków,
  • Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń finansowych realizowanych zadań (konsultowanie umów z ekspertami, prawnikami i Działem Księgowym w zakresie prawidłowości prawno-finansowej, zbieranie niezbędnych podpisów, opisywanie otrzymanych faktur i rachunków, kontrolowanie obiegu dokumentów i monitorowanie terminowości płatności, archiwizacja, itp.).

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie magisterskie prawnicze, egzamin zawodowy Radca Prawny/Adwokat,
  • 7 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Znajomość prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o muzeach,
  • Umiejętność obsługi pakietu Office i Google Workspace,
  • Nastawienie na realizację celów, 
  • Łatwość przyswajania wiedzy, 
  • Wysoka komunikatywność, 
  • Otwartość, łatwość w przekazywaniu wiedzy, prostym językiem, 
  • Systematyczność  i obowiązkowość,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • Doświadczenie pracy w instytucji kultury.

Jak aplikować?

CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego pod linkiem.

Na aplikacje czekamy do 26.04.2025 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami. 

W kolejnych etapach procesu rekrutacji przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy.

Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu - poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.

Ustawienia prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizować swoje preferencje, kliknij „Ustawienia”. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje, a także cofnąć zgodę na używanie plików cookie na poniższej stronie.
Polityka prywatności
*Z wyjątkiem niezbędnych
Niezbędne (1)
Statystyka (2)